Direktlänk till inlägg 21 oktober 2008

21 Oktober 2008

Av itsmylife - 21 oktober 2008 20:01

Öh, nu fattar jag ingenting. Igår var jag på toppenhumör nästan hela dagen, men sen vänder det och jag hamnar i skiten igen. Kan inte kroppen bara bestämma sig för en sak och hålla sig till det? Idag mår jag rätt bra, men jag känner hur det kommer krypandes tillbaka. Men jag tänker fan inte ge upp nu, jag börjar komma in i allt igen och vill hålla mig kvar där i alla fall resten av den här veckan.. Punkt slut!


Det ska tydligen bli ett stort möte med diverse "viktiga" personer om mig. Jag tänker dock inte följa med på det. Det blir bara för mycket. Om jag knappt kan prata om det här hemma, hur ska jag då kunna förklara det för några som jag egentligen inte ens vill tillbringa tid med? Nej, det får dom klara utan mig. Det låter ju helt fel, eftersom att det är mig allting handlar om. Men mina kära päron vet hur allt ligger till, och jag hoppas att dom har sunt förnuft och inte går med på vad som helst.


Tack för kommentarerna, förresten. Visserligen var det inte otroligt många, men jag blir glad ändå. Det hjälper faktiskt att veta hur vissa har haft det eller har det, då kan man få mer perspektiv (?) på allt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av itsmylife - 2 november 2008 21:33

.. På den här adressen: www.skissat.blogg.se!  

Av itsmylife - 1 november 2008 16:00

Jag gillar verkligen att blogga, hellre det än att skriva i en dagbok. Jag vet inte alls varför men sån är jag. Så jag tänkte ta ett seriöst tag i bloggandet och skaffa en på blogg.se. Jag vet att bloggagratis är bättre för att sidan är utan reklam o...

Av itsmylife - 31 oktober 2008 15:33

Jag vill inte. Ärligt talat så vill jag verkligen inte gå igenom nästa vecka och alla veckor efter det. Visst, ingen vill gå i skolan. Vem vill det? Men när jag säger att jag inte vill, då menar jag det verkligen. Inte bara att jag inte vill så där l...

Av itsmylife - 30 oktober 2008 14:41

Simple Plan - Welcome to my life En väldigt bra låt när man är på sämsta humöret. ...

Av itsmylife - 29 oktober 2008 23:22

Nu lider höstlovet mot sitt slut, halva veckan har redan gått. Paniken stiger. Jag vill ta vara på tiden och inte tänka på nästa vecka, men då blir det bara desto jobbigare på söndag. Det fungerar inte att skjuta upp allting, även fast jag har försök...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards